05.04. Зарубіжна л-ра. 8-й клас. Тема. Література ХХ - ХХІ століття. Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц". Зоряна країна. Яка вона? А що, якби було таки дитяче царство, із дитячими законами, дитячими рішеннями, тобто де життя йшло б так, як того хотіли б діти!.. Наше доросле життя надто залежить від наших рішень ще в дитячі роки. Від вибору шляху, на який свідомо чи несвідомо ступаєте, залежить майбутнє життя дорослих людей. Від твоїх вчинків, від того, як складеться твій характер, від того напрямку, який обереш у ранні роки, залежить твоя доля, доля того дорослого, яким ти станеш. Звичайно, дорослі наставляють вас на путь істини. Кожного дорослого, якщо тільки він не живе безглуздо, можна порівняти з драгою. Як золотовидобувна машина, він пропустить крізь себе, перемеле і відкине силу-силенну житейського досвіду, залишаючи в собі неоціненні золотинки, які й передасть своїм дітям. Величезні...
Популярні дописи з цього блогу
9 клас Основи здоров ’ я Індивідуальні особливості сприйняття й навчання Обміркуйте й обговоріть ситуацію. Ганна та Петро разом готувалися до контрольної роботи. Петро запропонував прочитати вголос текст, який вони розбирали, щоб краще його запам'ятати. «Навіщо? — здивувалася Ганна.— Можна просто прочитати, і все добре запам'ятається». Як ви вважаєте, чому в Ганни й Петра такі різні підходи до запам'ятовування навчального матеріалу? Який з них кращий? Індивідуальні особливості навчання Для кожної людини характерний свій індивідуальний стиль навчання. Це дає можливість людям з різними особливостями нервової системи, різними здібностями досягти успіхів у навчанні. Увесь наш життєвий досвід можна описати словами: «знаю», «умію», «можу», «хочу». На основі того, що ми знаємо, уміємо, можемо й хочемо, формується наш індивідуальний стиль навчання. Стиль навчання визначає й особливості підходу до навчання, оскільки кожен з нас має свої навчал...
21.04. Українська мова. 9-й клас. Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Текст – це зв’язне висловлювання з кількох речень, об’єднаних між собою спільною думкою, у ньому можна визначити мікротеми та ключові слова. Перехід від однієї мікротеми до наступної позначається абзацом. Речення повинні буди зв’язаними між собою, повинна бути завершеність та основна думка. Заголовок тексту повинен бути коротким, влучним та відображати те, про що йдеться в тексті.) Заголовок відображає тему тексту. Тема -те, про що розповідається в тексті. Основна думка – це головне, що автор хоче сказати. Текст зазвичай складається зі вступу, основної частини та кінцівки (висновку). Текстові характерні такі ознаки: зв’язність; цілісність; авторська мета; інформативність; ситуативність (зв’язок із контекстом); наявність смислових частин...
Коментарі
Дописати коментар